Torsdagkväll


fick sluta tidigt idag (tidigare än vanligt). Åkte därifrån vid åtta och var hemma ungefär tio minuter senare.. Skönt !!

Kommer hem och får syn på syrran med största bandaget.. Och hon kan fan aldrig hålla käften. hon har pratat oavbrytet i typ en timme - jobbig jävel .

Har fått mina sista kläder som jag beställt nu i alla fall.. 2 par jeans . Men hade ju tänkt att jobba i ett par av dom.. Men fick problem då ett par är jättesköna och finare än dom andra och därmed vill jag inte jobba i dom. Medan det andra paret är helt osköna och jobbiga och inte lika fina. Men tror även att jag inte kommer orka jobba i dom osköna - dagens i-landsproblem :) haha

Men nu ska jag ut och ringa mandy och se om hon är vaken .

Hörs .

Kommentarer
Postat av: Katrin

Haha, okej. :P

Ja men jag förstår dig..

Det känns ju som att man börjar tidigt 'ändå när man börjar vid sånna tider ;)

2008-09-26 @ 10:00:27

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback