Fredag

har varit vaken i 6 timmar nu .. och dagen är så seg, känns som att klockan skulle vara typ tre eller fyra men inte då !!

har i alla fall fått mina filmer idag.. :) Irene Huss - Guldkalven & Eldsdansen.. Så nu har jag något att sysselsätta mig med några dagar framöver .

Har även funderingar om jag ska köpa en ny telefon, vet fan inte vad som är problemet med min. Man pratar i några minuter med någon sen hör dom inte mig längre även fast både jag och den jag pratar med har full (nästan full) mottagning och det är en aning irriterande .



((Den här funderar jag på - men får se hur det blir..))

Kommentarer
Postat av: Axa

bra köp en nya så kan jag köpa din :)

2008-09-27 @ 00:22:26

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback