- Allt från mig idag.

Ska snart gå och lägga mig . Väntar bara på att torktumlaren ska bli klar och så ska jag hänga in lite nytvättat.

Så idag har jag inte gjort någonting alls i stort sett men har ändå hunnit med att gå på en promenad, köra lite pilates/yoga och tvätta alla mina kläder. Fanns kanske 10 klädesplagg sammanlagt kvar i garderoben. Och jag som tycker att jag inte har så värst mycket kläder, men det var extremt jobbigt att tvätta allt, torktumla/hänga på tork och vika/hänga på galgar och lägga in i garderoben - det tar ju sin lilla tid. Men nu är jag ju som sagt i stort sett klar!!

Bloggen blev ju som den blev den också, väldigt enkel. Får duga tills tiden kommer och jag har lust och ork att fortsätta .

Nu ska jag i alla fall borsta håret och tänderna .

Hörs i morgon

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback