- Återkommen

Går runt i röda knästrumpor och tittar dreglande mot sängen. Känner att det inte går något bra att skriva efter ett x antal (för många!) öl. Blev i alla fall Ronja som vann i valet mellan henne och sängen. Camilla höngde också på. Hade roligt ganska roligtt ett tag men kände samtidigt att det inte riktigt var något för mig. Några hade druckit alldeles för mycket enligt min smak. Tycker inte om att dansa. Men blev inte ensam och övergiven i alla fall, hade alltid någon vid min sida och det är jag glad för .

Så glad att jag har dom som verkligen ställer upp och inte gör fel saker (det är efter min mening..)... Tack för att ni finns . Nu ska jag däremot sova, imorgon (eller idag.)  är det mycket som ska göras .

God natt


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback