- Bättre sent än aldrig

Blev ett sent "första inlägg" idag.. Blev väckt av Camilla klockan nio i morse efter åtta timmars sömn, hade ju hoppats på två timmar till i alla fall, men i morgon är det arbete och därför ska jag försöka gå och lägga mig i tid kväll.. Blev i alla fall en tur till uppsala idag med Camilla och Masen - Biltema (fast dit var inte jag och camilla in..), Plantagen och Skopunkten. Blev fyra par skor rikare, väldigt nöjd :)

Kom hem, åkte till Ronja och hämtade alla mina grejer, handlade och åkte hem och grillade kyckling och lite annat smått och gott. Även sparris, men nu har jag ändrat inställning till det igen - då det smakade fan idag.. Måste vara Camilla som hade fått in rätt "snitts" på att grilla sparris för nu när jag gjorde det själv blev det ju som sagt inte alls gott .. hmm..

Ska kolla runt lite här, städa undan på golvet... Fick panik igår när jag fick reda på att jag måste jobba så det ligger kläder, skor och en miljon andra saker utspritt över hela rummet.. Sen ska jag i alla fall till Axa om inte hon har åkt vidare ..

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback