- Det närmar sig, med stormsteg.

Hemma igen, kollade på "13 snart 30". Har sett den ganska många gånger men Camilla ville låna den och då passade jag på och följde med och kollade jag med. Älskar den filmen, så mysig!

Börjar även blir förkyld, riktigt jobbigt. Har varit snorig hela dagen, fast bara i ena näsborren . haha Och nu efter att ha suttit i Camillas iskalla hus i två timmar så har jag huvudvärk, ont i halsen, är extremt snorig (i båda näsborrarna!) och så nyser jag hela tiden, ett bra tecken på att något är pågång, och jag gillar det inte.. Men är ledig i morgon med, så får försöka vila upp mig så mycket jag kan! Hoppas bara på att det ska bli bättre väder med sol och värme så man kan vara ute och slppa bort hela dagen, men det skulle tydligen bli sämre väder imorgon än vad et varit idag .. suck!

Nu ska jag i alla fall borsta tänderna - hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback