- Ekar i kylskåpet

Fortfarande mammas dator som gäller . Har insett att den datorn går fortare att börja "leka" med eftersom att min alltid är avstängd och måste startas om från noll medan mammas alltid är i vänteläge. Ajja...

Håller i alla fall på och kämpar med allting, samtidigt . Rengöring av torktumlare så vi kan ta in den utan att vi skitar ner hela huset under infärden, i och urplockning av diskmaskin, städning av rummet. Plus att jag ska hinna med att åka till Mandy också men det borde hinnas då jag känner mig färdig för dagen snart i alla fall .

Måste även åka och hnalda lite smått och gott, så jag har någon frukpst dom närmaste dagarna. Hade halva frysen full med mjukbröd men nu finns det ingenting. Inte pålägg, yoghurt, filmjölk, mjölk, mussli (kan inte göra u med två prickar över, vet inte hur man hittar på det..) ajja men i alla fall vad jag vill komma fram till är att det inte finns ett skit .. och det är jobbigt .

Nu ska jag i alla fall fortsätta med allt, ringa Mandy och sen så aah!!

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback