- En helt perfekt dag, tack!

Dagen är slut för min del. Ska borsta tänderna och håret sen är det sängen som gäller. 

Har tröttnat på löshåret också då det börjar bli massa tovor och det är sjukt jobbigt att reda ut dom. Men bara att kämpa på och hoppas på att det inte blir värre än vad det redan är.

Imorgon är det jobb som gäller, är helt emot det - mår piss! Vill blir helt frisk nu, känns som att det var år och dár sen man mådde 100 % bra, inte hade ont någonstans och inte fanns något att klaga och gnälla över. Sånna dagar finns inte i mitt liv längre och sist jag var med om en var väl när jag var runt tio kanske, jag vet inte (?) men länge sen var det i alla fall det är ett som är säkert..

Nu är det i alla fall tandborstning som ligger överst på min lista..

Hörs i morgon god natt

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback