- En riktig klyscha

hemma, blev en lugn kväll som planerat. Några öl, god mat och trevligt sällskap - haha värsta klyschan.. Men det var skoj, fick sällskap när vi åt av Basse en stund också, han stannade även vid Kubbmatchen. Jag tror att jag och Axa vann över Tobbe och Basse egentligen. För första gången vann vi precis som man ska göra, men andra gången så lyckades duktiga jag kasat ner kungen vilket gjorde att dom vann, men alltså så är jag och Axa bättre i alla fall eftersom att vi var det enda "teamet" som vann helt själv, alltså utan hjälp av motståndarlaget.

Blev lite Buzz också, där vann jag också (jag är grym.. haha) och sen blev det Big brother resten av kvällen.. Alltså en lugn kväll, men det var så planerna var på grund av att både jag och Axa skulle jobba hela dagen. Men dom planerna ändrades så Axa blev ledig och jag fick jobba halvdag.. ajja.

Nu ska jag sova i alla fall, lägger upp några fina bilder i morgon .

Hörs - god natt

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback