- En sista minuten

Så nu är jag hemma igen, blev lite smörgåstårta, gott!!

Kom ju på som vanligt i sista minuten att jag hade dubbelbokat i morgon, jobb plus tandläkare. Och det är inte det lättaste att fixa ihop. Sist jag skulle till tandläkaren så fixade jag och bytte arbetsdag i sista sekunden (då också, kom på det lite sent kanske!) men sen på morgonen dagen då jag skulle dit, så ringde dom och meddelade att tandläkaren jag skulle till var sjuk. Och jag ljuger inte om det är typ femte gången som det händer och det skulle inte förvåna mig ett dugg om det blir lika imorgon när jag ska dit. Har ju äntligen lyckats byta arbetsdag, fast kände mig lite dum mot Camilla som blev den som fick jobba istället - även fast jag har tagit en och en halv dag åt henne för att vara snäll tillbaka - så det kommer bli extremt mycket jobb den här veckan, men bara att stå ut, tacka och ta emot :P

Hade planer (i alla fall jag) på att träna lite med Camilla idag efter att hon slutat jobba. Men på grund av att hon fick en "extra" arbetsdag i morgon så kom hon fram till att hon inte orkade så det blev ingen träning för hennes del, men istället så ska jag prova på någon av mina nya träningsfilmer för mig själv - får se hur det går!!

Är ju hur pigg som helst på grund av att jag vaknade vid halv tolv ungefär idag, är ju lixom tre timmars längre sovmorgon än normalt - fast istället så kom jag ju hem vid halv två och somnade vid halv tre. Inte för att det brukar spela någon roll vilken tid jag somnar när jag ska vakna men men . Får en lite längre sovmorgon i morgon med, ska vakna, eller kliva upp ur sängen senast halv tio får se hur det går! Nu ska jag prova lite aerolates och se vad det är :)

Hörs .


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback