- En skön känsla

Usch samma sak idag, ingen uppdaterin på grund av att jag haft fullt upp hela dagen. Idag var det jobb på schemat. Efter det gick jag till Camilla och körde lite förbränning eller vad det var, grymt jobbigt och svettigt, mådde dåligt och trodde jag var magsjuk haha. Tränar så pass sällan så man tror att man ska spy när man verkligen gör något ansträngande. Men det är bara att kämpa på.

Ledig imorgon och då är man inbkoad hos Camilla (igen!!) fast ska inte klaga det känns grymt skönt när man är färdig och man vet att man har gett allt, även fast jag har en extrem tendens att gnälla lite extra mycket. Haha men sånn är jag och det får man ta!!

Nu ska jag i alla fall krypa ner i sängen och kolla på en film !!

Hörs imorgon .

Gårdagen kan vi inte få tillbaka,
men morgondagen är vår att vinna eller förlora.

Kommentarer
Postat av: Ronja

haha, ja de gjorde vi :)


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback