- Fåglarna vs. Katten

Blev inget mer skrivande här i morse, då jag var tvungen att rädda katten från fäglarna som hade planer på att äta upp henne eller nått. Hon satt i en gran med 15 skator/kråkor (ser inte skillnad, eller jag vet inte skillnaden..) runt sig.. stackarn hon var så rädd, så nu dröjer det väl ett tag till hon kommer våga sig ut själv igen.

Har inte hänt något speciellt idag i alla fall, som vanligt bara. Har fortfarande träningsvärk i benen, men tror det börjar gå över nu i alla fall, får hoppas på det.

Ska gå och lägga mig snart och hoppas på att jag somnar skapligt idag med, skulle vara skönt! Att vakna utvilad måste ju vara bland det bästa som finns :)

Hörs imorgon.

Kommentarer
Postat av: Mandy

Nej, han e borta fortfarande. jag orkar inte vara orolig längre

2009-04-09 @ 21:54:31
Postat av: Ronja

synd om katten!


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback