- Finns inget annat att göra än att sova.

Grymt tråkigt, inte trött, men hungrig. Finns fortfarande ingenting att äta. Camilla vägrar svara i telefon så det projektet gav jag upp och satt mig vid datorn istället för ovanligheten skull. Funderar starkt på att gå och lägga mig, har en svag aning om att jag är sjukt trött egentligen och att det är därför jag har så mycket energi och bara vill göra något.

Som ett litet barn, när dom är trötta så springer dom bara runt och gör allt dom kan för att inte somna. Och så sätter dom sig ner och efter 30 sekunder så sover dom. Tror att jag lider av den typen av sömn idag.

Försökte få ut syrran så jag kunde ha någon att prata med, när jag insåg att Camilla inte skulle svara efter ett x antal försök och meddelanden. Men syrran vägrade hon med, hon låtsades sova eller nått för hon brukar alltid svara på meddelande även fast hon pratar i telefon. Men nu vägrade hon och jag vet att hon var vaken då jag såg att tv:n var på genom fönstret (okej den kan man somna ifrån..) men jag hörde henne även hosta, prata, skratta och nysa. Plus att det var upptaget på hennes på mobil.

Men nu ska jag ge upp den här dagen och gå och sova, lovar om 5 minuter sover jag.. haha

Hörs i morgon - god natt!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback