- Gammal, dålig hörsel eller inbillning?

Nu börjar man nog bli gammal eller nått, det plingade inte på dörren :S haha jag hörde i syne (eller säger man så??) i alla fall så var det ingen där, fast jag vet inte det står en okänd bil här utanför. Så kanske är någon som gått vilse och jag har en tendens att ta tio minuter på mig att komma fram till dörren, så personen i fråga kanske tröttnade på att vänta även fast jag var relativt snabb idag . haha

Hade i alla fall planer på att rensa kylskåpet idag då jag tycker att det behövs, men har inte funnits tid. Och istället för alla mina planer jag har haft för den här dagen så ska jag först och främst fixa maten färdigt och allt som hör till det. Sen blir det Ica för att hämta ett paket med kläder (alltid roligt, var så pass länge sen jag beställde att jag inte ens kommer ihåg vad det är, ännu bättre. En överraskning..) sen blir det en snabb promenad med Camilla innan jag ska hem och fixa lite småsaker innan jag ska gå och lägga mig .

Nu ska jag i alla fall lägga in ny musik på mobilen, så jag kan ha något annat än Takida att lyssna på, resten av låtarna jag hade har spårlöst försvunnit :S

Ajja, hörs senare .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback