- Grillad sparris (?)

hemma nu, orkar knappt hålla ögonen öppna. Jag känner verkligen hur mycket jag klagar och gnäller över min sömnbrist, men nu ska jag gå och lägga mig och hoppas på att jag vaknar skapligt imorgon i alla fall så att jag inte sover bort dagen och skjuter allting framåt bara, blir bara jobbigt...

Har ätit sparris för första gången på tio år eller nått, kommer inte ihåg att jag ätit det någon gång kommer bara ihåg att jag inte tycker om det. Men blev lite osäker idag om jag verkligen smakat det förut någon gång då jag insåg när jag smakade att det inte var så äckligt.  Så grillad sparris, det är något att rekomendera..

men nog om det nu lockar sängen mer än att stanna vid datorn, hörs i morgon OCH DÅ ÄR JAG LEDIG!!! God natt

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback