- heldag idag

hemma, blev en heldag med Camilla. Endast en paus för middagen.. En promenad i vinerstormarna blev det också, höll på att frysa ihjäl den sista kilometern, när det var öppet fält och jag gick i t-shirt. Men överlevde gjorde jag ju i alla fall som ni kanske märkt!!

Fick trådlösa internet idag och blev skapligt irriterad att det inte går att installera på Nya "lilla" datorn utan jag får ha det på den stora datorn istället, men ska kolla runt lite mer angående det där. Så får jag se hur det blir med det sen i framtiden. Installera lite smått och gott på "minin" så att det går att ha trådlösa på den istället. Var ju lixom det som var meningen från början!!

Nu är det i alla fall dax för sängen för min del, så jag orkar med morgondagen. Har ju haft fullt upp idag så känner att jag är en aning trött :)

Hörs i morgon.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback