- Helfestligt

Jag har fortfarande grymt tråkigt. Och ångrade mig angående att gå ut och gå då ingen ville gå med mig och jag inte ville gå själv . Men har i alla fall gjort lite nytta under min "tråkperiod" jag har haft den senaste timmen (eller lite längre kanske..). Sängen är färdigbäddad och jag har plockaat undan det mesta som ligger på bordet i mitt rum, och det är ju alltid positivt ..

Får se om det blir en lång dusch eller om jag fastnar här vid datorn ett tag, hoppas på det första . Haha gärna hoppas, borde ju egentligen bara vara att gå till duschen. Men det är inte så lätt, inte för min del i alla fall då jag alltid och då menar jag alltid hittar på tvåtusen andra grejer som jag bara ska göra först .

Hittade en bild på min och Axas drink sen i Lördags, ser riktigt goda ut :P


Kommentarer
Postat av: hannie

tackar! =)

gooooda drinkar ser du ut o ha..


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback