- Hugger mig i ryggen

God morgon!!

Vaknade av att jag hade sjukt ont i ryggen. Känns som att det är något/någon som hugger mig i ryggen var tionde sekund. Började lite igår, men absolut inte lika mycket som det är idag. Får se hur edt går att jobba idag, tur att det bara är halvdag. Men imorgon är det heldag och det blir nog värre. Men det märks. Dom ("cheferna") brukar vara förstående så det blir nog bra i slutändan.

Fick för mig i natt att jag ville ha en ny brödrost så det ska inhandlas idag, när jag hämtar mamma från jobbet. Så jag kan äta frukost imorgon, idag hinner jag inte.. Skjutsade mamma så att jag kunde ta bilen till jobbet och då blev det lite stressigare än vanligt .

Men nu ska jag fläta håret .

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback