- I kolsvarta mörkret är det inte lätt

Har varit ute och letat efter katten i kolsvarta mörkret, och det var ju lättare sagt än gjort att leta efter en svart katt då . Men tillslut så hittade jag henne i alla fall och nu är det löst.

Kom på när jag var där ute och sprang runt att jag inte har ringt en enda människa idag eller jo Ronja och Camilla men det var mer för att jag måste . Hade ju även planer på att ringa några andra och så sa jag till Mandy igår att jag skulle ringa idag. Men har varit så mycket hela dagen att det lixom inte har blivit av. Ska försöka hinna med att ringa i morgon. Men det är ju lika fullt på schemat då om inte mer än vad det har varit idag.


  • Till tandläkaren (om inte tandläkaren är sjuk som vanligt .. haha)
  • ska byta sängkläder och tvätta dom..
  • Och om jag hinner så ska jag med mamma en snabbis till Uppsala för att handla litee smågrejer, men får se hru det blir med det eftersom att jag ska till tandläkaren och mamma orkar väl antagligen inte vänta på mig hela dagen ...

Men nu ska jag i alla fall hitta på något att göra en halvtimme innan jag ska gå och lägga mig, är för pigg för tillfället för det !!

hörs i morgon ..


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback