- I väntan på Camilla

God morgon!
Sitter hemma hos Camilla, pumpade i luft i däcken på cykeln och cyklade hit - motvind så jag är helt slut . Och nu sitter jag och väntar på att Camilla ska tvätta färdigt så vi kan gå ut och gå i kylan. Hoppas på att solen kommer fram snart så det blir lite varmare för just nu är det väl bara 4 - 5 plusgrader och det är kallt, speciellt nu när man är van med 15 grader varje dag..

Ska försöka (som vanligt) att hinna med 100 grejer som verkligen behövs göras idag, får se hur mycket man hinner med. Har ju i alla fall börjat så får se hur långt jag hinner/kommer idag..

Men skriver senare . Hörs .

Kommentarer
Postat av: axa

Hej jag heter linda, och jag har inte tid att vara med axaför måste städa, plus att jag måste tvätta och gör HUNDRA andra grejer! jag har inte ens tid att prata i telefonen med na !

2009-04-08 @ 14:39:24

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback