- Ingenting blir bättre

Så jävla typiskt. När man verkligen behöver byta arbetsdagar på grund av, i detta fall sjuk ont i ryggen, så är det ingen som kan. Men när man ska byta för att man hellre vill jobba än tisdag än en lördag eller en söndag istället för en fredag då går det alltid. Kanske inte är riktigt så men jag blir så less.

Hade kunnat jobba om det inte var kris. Och jag kan ju inte riktigt rå för att jag har ont i ryggen. Har haft ont i ryggen många gånger och har kunnat stått ut med smärtan men den här gången är det verkligen kris, gör grymt ont, hugger i ryggen hela tiden. Och det minskar ingenting med smärtan heller, snarare att det blir värre.

Vad fan ska jag göra, hoppas allt jag kan på Axa - sista utvägen vad jag vet!

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback