- Inte blev det sämre i alla fall

Hemma, har varit ute och gått en runda med Camilla, Camillas lillasyster; Angelica, deras hund och häst (Sassa och Bomben..).. Tänkte att jag skulle prova på att röra mig mera för att se om ryggen blev bättre och det blev både bra och inte bra.. Har fortfarande lika ont, men känner mig mer rörlig så det gör inte ont lika lätt som det gjorde innan, äsch kan inte förklara, men det både hjälpte och inte hjälpte i alla fall - blev inte sämre i alla fall..

Blev jobb för min del i morgon i alla fall, det är bara att stå ut. Trodde jag kunde slippa några timmar där men det blev inte så i alla fall. Så det är bara att köpma på, och vila ut lördag och söndag istället...

Hörs i morgon - God natt


Funderar starkt, tänkt på det mycket.
Får se om jag lyckas, om jag orkar.
Allt går bara man vill det tillräckligt mycket.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback