- jag vill, jag måste, jag vill inte!

Hungrig, allmänt gnällig - inte min dag!
Vill äta men finns ingenting som jag vill ha.
Duscha, titta på tv, finns ingenting att titta på.
Välja en film, har sett alla jag har tillräckligt många gånger för att berätta scenen innan den visas.
Måste städa, bestämmer mig för att göra et varje gång jag är ledig men blir aldrig av - jag hatar att städa.
Måste ta tag i det "där" med träningen,
eller i alla fall börja gå ut och gå,
tog en paus eller nått men verkar aldrig komma tillbaka.

Vet inte vad felet är, allt har varit tillräckligt bra, har i alla fall klarat mig genom dagen utan några större bekymmer.
Har sysselsatt mig 75 % av dagen med att läsa tidningar.
Dom senaste tre dagarnas Aftonbladet och Expressen.
Blir irriterad och förbannad när jag läser om allt skit som händer här i Världen,
kolla bara på Sverige, vilka jävla idioter det finns.
Fattar inte att man kan leva med att man t.ex. har våldtagit en 15-årig tjej,
som senare tog livet av sig på grund av omständigheterna. FY FAN!!

Sluta klaga, gå till duschen - återkommer (antagligen!!)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback