- Krya på dig, Linda!

Usch, sjuk - igen! Jag tycker att jag har varit sjuk för ofta den senaste tiden. Har alltid varit en sånn person som aldrig blir sjuk, inte ofta i alla fall . Men nu så kommer det en gång i månaden. En förkylning kan man leva med om det håller sig kvar där, men den här gången gjorde de inte det. Eller är väl en förkylning, med feber och grejer och det är allmänt jobbigt. Hade så mycket grejer som jag skulle behöva göra idag men istället blir det att ta det lugnt och försöka bli frisk, eller så frisk jag kan bli till i morgon eftersom att jag ska jobba. Tur att jag är ledig söndag i alla fall. En dag till att vila upp sig på.

Vädret är i alla fall bättre idag, men inte tillräckligt för min smak. Hade ju velat haft riktigt sommarväder idag, men blev ingenting av med det . Suck!

Nu ska jag kolla lite bloggar - hörs

Kommentarer
Postat av: Ronja

krya på dig Linda! (:


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback