- Kvällsgöra

Ska alldeles strax hänga tvätt och sen blir det Big brother för min del halva natten. Känner mig slut i hela kroppen, på ett skönt sätt. hur länge sen som helst jag tränade något. men idag slog vi till på stort. Känner i armarna och benen att det gjorde lite nytta i alla fall.

Imorgon måste jag i alla fall ta tag i "det där" med städning, känns inte så lockande men vet att mitt rum är i stort behov ut av det så det är väl bara att kämpa på som vanligt. Men har ju i alla fall börjat en aning idag så det är i alla fall tjugo minuters mindre städning imorgon som jag har genomfört idag .. haha

Nu ska jag börja med tvätten .

Hörs imorgon - god natt..

En del har tusen skäl till varför de inte kan göra vad de vill göra,
när allt de behöver är ett skäl till varför de kan.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback