- Löningshelg

Det stör mig att vädret är så fint som det är idag och jag ska jobba. När jag slutar så har ju solen hunnit gått ner, eller nästan i alla fall (antar att den gjort det vid åtta, halv nio..).. Men istället så får jag hoppas på samma fina väder imorgon då jag är ledig. Även fast hela dagen är uppbokad, eller mamma och pappa har bokat mig. Dom behövde tydligen hjälp så det är väl bara att vara snäll och ställa upp ..

Hoppas bara på att det kommer vara mycket folk idag så att dagen går fort. Annars är det bara jobbigt, tur att det är löningshelg i alla fall. Brukar vara många som inte orkar laga mat då :P

Nu ska jag borsta håret - hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback