- Löshår eller inte löshår det är frågan

Hårinpackningen hjälpte inte så värst mycket, har dreadsliknande tovor i topparna och det är ett rent helvete att försöka trassla ut, men jag ger fan inte upp . haha

Sitter och kollar på söndagsparty med Filip och Fredrik. Roliga dom där två!! fast nu är det reklampaus och därför gick jag hit. Men samtidigt så försöker jag borsta och trassal ur håret. Men det går som det går, tappar inga hela slingor av löshåret utan hela tussar med hår istället. Haha tur att jag har löshår för annars hade jag varit flintskallig innan kvällen var slut. Fast i och för sig hade jag inte haft löshåret så hade jag inte haft dom här problemen heller .. Äsch bara kämpa på!

Nu ska jag i alla fall sätta mig i sängen, borsta håret och kolla på Filip & Fredrik..

Hörs i morgon .

Kommentarer
Postat av: Gabbe

Åh va jobbigt :( det är ett jävla skötande med löshår därför jag inte orkade sätt i nytt..


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback