- Malins våta dröm

Sitter hemma hos Axa med Malin, Axa, Tobbe och Leo (Leo är hunden..).. Axa ska hämta pizza, eller hon tvingade Tobbe tror jag så det var han som fick den stora äran att åka .

Fortfarande trött, eller börjar bli trött nu . Och kom på att Andra avenyn sista reprisen av förra avsnittet är klockan 22.50 ikväll så är ju tvungen att vara vaken halva natten för att titta på det .

Malin har fått för sig att hon ska suga på Tom Wellings läppar, han som är med i Smallville. Själv så har man aldrig sett på Smallville, inte vad jag vet i alla fall..

Nu ska jag fortsätta sysselsätta mig med att kolla på tv.


((Malins våta dröm..))

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback