- Man är aldrig ledig

Fint väder och jag är nöjd. Trodde faktiskt att det skulle bli dåligt väder idag, bara för att jag skulle vara ledig. Men jag hade fel, så fel och det är jag glad för!

Har varit till Farmor med syrran och hälsat på, bläddrat bland massa gamla tidningsurklipp och grejer som farmor sparat, fanns några tidningsurklipp som jag varit med på bild, och fan vad fula kläder man (jag!!) hade på sig på den tiden - ca. 11-12 år sedan. haha.. Och syrran hade århundradets fulaste frisyr..

Idag blir det årets första grillning :) mums!! och nu ska jag till affären..

Hörs.

Man hinner med nästan hur mycket som helst,
om man bara inte gör sig någon brådska.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback