- Måste, har inget annat val!

Hemma från jobbet. Blev en timmes pratande hos Camilla efter också, men gjorde även schema för Maj, känns bra att vara ledig två hela helger, så man kan fixa dom grejer som är bokade just dom helgerna :)

Har bestämt mig att på Onsdag (då jag är ledig) så SKA jag städa hela mitt rum, skjuter upp det hela tiden och det blir ju inte direkt renare för det. Hatar att dammsuga och det är det som verkligen behövs. Ska väl fixa resten också.

Sen hoppas jag att jag får hem trådlösa internet den här veckan också, så kanske internet blir en aning snabbare. Men men är väl bara att vänta och se .

Nu ska jag i alla fall hämta katten och sen ska jag sova . god natt

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback