- Min lediga lördag, är inte ledig

Jag är så jävla less, jag orkar inte men har inget val. Känner verkligen av att jag var vaken till halv fyra, kom ju hem lite tidigare än så men sen att somna på stört är ju inte riktigt min grej. Blir alltid problem känns det som, min lediga dag går till att jobba. Kommer säkert att vara pissväder hela morgondagen bara för att jag är ledig då istället för idag. JAG HATAR DET HÄR! Varför ska det vara så svårt att säga nej?

Kommer ju att vara död innan dagen är slut, sen blev det ju inte bättre av att man vaknade klockan åtta i morse efter att man har sovit sjukt dåligt hela natten. Jobba hela dagen känns såå lockande, eller inte.. Har alla grejer som jag verkligen behöver just nu hemma hos Ronja ! Hade ju inte behövt dom om jag hade varit ledig..

Saker kan hända men känns som att det alltid är jag som får ta smällarna, kanske överdriver men det skiter jag för jag är så jävla less.. Det är Lördag och jag vill vara ledig.

Dagarna jag jobbar så är jag hemma hela kvällen innan och går och lägger mig tidigt. Men planerna kan ju som sagt ändras .

SÅ JÄVLA LESS PÅ DET HÄR!!

Kommentarer
Postat av: axa

jag förstår att de är värdelöst att jobba när du även har jobbat så pass mycket i veckan, jag hade jätte gärna jobbat, men tyvär så var tvungen och säga nej, skall ju på 30-ärs fest :( jag lovar att ställa upp flera gånger ! hade. . .

2009-04-11 @ 15:01:35

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback