- Mitt hår är jobbigt

Så nu har jag ätit, är mätt och belåten .. Och nu väntar duschen, funderar på att leta upp min hårinpackning först och prova och se om håret blir bättre av det eller om det är lika dåligt i alla fall.. Börjar ledsna, varje gång jag tvättat håret så får jag sitta en till en och en halv timme bara för att borsta ut alla tovor som jag får i topparna.

Ikväll verkar det i alla fall som att det kommer bli lugnt, får se planerna har ju en tendens att ändras väldigt fort men än så länge ser det lugnt ut i alla fall.. Är ju jobb i morgon också så ska väl inte göra något allt för ansträngande .

Men vi hörs .

Kommentarer
Postat av: Gabbe

Men återfettar/fuktar du håret varje dag då? använder t.ex balsamspray? För annars beror de nog på att det är för torrt lixom.. Bara ett litet tips :)


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback