- Panik så det skriker om det

Börjar känna lite smått panik. Skulle vilja och behöva sova nu eller helst för två timmar sedan. Vet inte men tror att jag sa "JA" på frågan, ska vi ut och gå klockan sex i morgonbitti?

diskuterade så mycket runt det med att jag aldrig kommer orka och bla bla bla så jag inte vet längre vad jag har sagt eller inte . En sak är jag säker på i alla fall, att jag sa åt Camilla att hon skulle ringa och väcka mig innan klockan 06.00 i morgon.

Hur fan ska jag orka med det, jag som tycker det är jobbigt att gå upp klockan sju. Och nu är det meningen att jag ska upp klockan sex och även gå ut och gå tre - fyra kilometer. Usch det här känns inte bra! Men samtidigt så skulle jag vilja bara för att jag vet att Camilla är så inställd på att jag aldrig kommer att följa med. Men får se hur det.

Ska i alla fall avsluta kvällen med en Cigg.
Aah justé, jag har döpt våran "nya" kattunge, den ska heta Boll.

Hörs i morgon, får se vilken tid det blir...

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback