- Perfekt morgon

God morgon!
Lyckades somna vid halv elva igår, och det är så skönt att vakna innan klockan ringer och vara pigg. Så vid tjugo över åtta i morse så klev jag ur sängen, riktigt skönt!!

Idag är det ju som sagt arbete som gäller. Tur att det inte är 15-20 grader varmt och strålande sol, för det är det värsta som finns när man jobbar på restaurang, i alla fall där jag jobbar eftersom att det blir 35-40 grader varmt där inne då. Så det är bra att det är mulet och nära till regn istället.. Hoppas att det inte börjar regna bara när jag ska cykla dit .

Men får se om det blir något mer här innan jag ska åka . annars blir det ikväll - hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback