- Polisen & jag

Hemma, blev en promenad med Camilla och Ylva (Camillas mamma..) efter jobbet. Skönt!! Nu ska jag bara kolla runt lite här sen ska jag gå och lägga mig och kolla på Big brother (hoppas på att det går idag bara!!)

Imorse när jag cyklade till jobbet blev jag stoppad av polisen, haha vilka tråkiga människor har dom ingenting bättre för sig än att stoppa cyklister för att dom cyklar på fel sida vägen. Skulle jag ha cyklat på rätt sida så hade jag blivit mosad av en traktor..

Polisen: Vet du om att du cyklar på fel sida vägen?
Jag: Ja, det gör jag!
Polisen: Men varför gör du det då?
Jag: Kanske för att det är en traktor som kör i samma fart som jag cyklar fast på "rätt" sida vägen, så cyklar jag där så förstör jag bara för honom.
Polisen: Jaha, du tänker så! Ja, men du får ha en fortsatt trevlig dag i det fina vädret då!!

Haha, fan vad jag skratta efteråt! Jättespydig i första meningarna hon sa men det gick över mot slutet :)

Nu ska jag fortsätta läsa lite bloggar innan jag ska till sängen . hörs i morgon !

Kommentarer
Postat av: AXA

haha !!!

2009-04-28 @ 09:14:31

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback