- 'Spön i backen'

Så nu, blev i alla fall en dusch. När jag var färdig tänkte jag gå ut men ändrade mig ganska snabbt då det regnade hur mycket som helst .. Älskar när det regnar om det regnar vid rätt tidpunkt. Och det är när man verkligen vill sitta inne och titta på en film och absolut inte vill eller måste gå ut.. Känns ju mest jobbigt om man skulle vara tvungen att cykla eller gå till jobbet när det regnar som mest. Så får hoppas på att det gått över i morgon, i alla fall halv elva då jag ska bege mig till arbetet på cykeln, hade tänkt det i alla fall .

Men nu ska jag krypa ner i min nybäddade säng och kolla på tv .

Hörs i morgon .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback