- Stress i lagom dos

Usch, vilken jobbig dag jag har haft! Eller egentligen så har det väl inte varit så extremt jobbigt men dagen har varit lång. Precis när vi stängt ner allting och börjat med städningen så kom det in massor med folk och beställde mat, vi antog att dom skulle ta hem maten så därför tillät vi det. Men när jag hade tagit betalt av alla så hämtar dom brickor, sallad och allt annat som dom skulle ha.. Jaha! Då var det bara att vänta på att dom skulle äta klart, prata, dricka kaffe, prata lite till och så dricka påtår och så var klockan kvart i nio - lagom irriterande. Imorgon slutar jag i alla fall tre, prick klockan tre (senast..) hinner inte allt som jag ska hinna med annars.

Ska i alla fall skynda mig hem, duscha och sen till Tierp och hämta mamma, handla och hem osv osv... Massa stress bara! Men det är härligt..

Nu ska jag i alla fall skynda mig till tv:n så jag inte missar reprisen också av Andra avenyn när det är säsongsavslutning.

Ajja vi hörs i morgon istället, ska försöka hinna!!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback