- Tidig kväll & ledig helg

Känns nästan som att jag är helt fri från ryggsmärtan, vilket är extremt skönt.

...men det här är inte min dag, lättirriterad. Känns som att allt är emot mig. Alla klagar och jag känner att jag bara vill skrika tillbaka, fast det egentligen inte är någon som gör något fel, bortsett från att dom inte tycker som jag! haha sjuk jag är! Men allting känns bara helt jävla fel. Fast allting började imorse då jag insåg att jag fortfarande hade lite ont i ryggen, trodde ju (eller hoppades på..) att jag skulle vakna upp och vara helt återställd. Och så var vädret hur fint om helst - och jag skulle jobba! Det är fredag och jag börjar märka av att jag inte gjort ett skit en enda helg på huuuur länge som helst. Behöver inte vara något märkvärdigt, men vill inte sitta hemma längre och titta på tv och äta frukt - jag har tröttnat, tröttnat på allt!!

Men träffade på en rolig person idag, och det gjorde mig på lite bättre humör i alla fall.

Ska ta en tidig kväll och hoppas på att jag vaknar upp i morgon och verkligen känner att jag är ledig och får göra vad jag vill.. Men har som vanligt saker som måste göras, men det går att stå ut..

Hörs.

Människor kan indelas i två grupper,
en som går före och uträttar något och
en som går efter och kritiserar.


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback