- Två dagar efter

Ligger i sängen och kollar på Singin bee, så pinsamma. Fattar inte att folk kan ställa upp när domm inte kan sjunga, jag kan inte heller sjunga men inte fan skulle jag ställa upp och sjunga inför hela svenska folket. haha fast dom har ju i alla fall chansen att vinna pengar.

Träningsvärken fortsätter i alla fall, fast idag är det i armarna (igår var det benen..) fattar inte att jag kan få träningsvärken i armarna två dagar efteråt.. Blir ingen mer träning med Camilla den här veckan så får satsa på promenader för mig själv eller något istället.

Jobb i morgon också sen är jag ledig söndag, hatar att jobba helger. Men samtidigt så är det bättre än att jobba i veckorna eftersom att det är folk typ hela tiden så man har något att göra.

Nu ska jag borsta tänderna och sen ska jag gå och lägga mig. Funderar på att åka och handla imorgon innan jag börjar jobba eftersom att jag inte har någon frukost..

Men men god natt

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback