- Uppskjutet

Städningen är i stort sett färdig, dammsugningen är kvar men den orkar jag inte med så den blir som vanligt uppskjuten.. Men ska i alla fall dammsuga innan veckan är slut - löfte!!

vet inte vad jag ska göra, har tråkigt. Men kan inte fråga någon om något tips, i alla fall inte mamma (bara hon hemma..) för inser hon att jag inte har något att göra så blir det ett jävla liv för att jag inte dammsuger.. Men det är jobbigt. Ska sätta mig framför tv:n och försöka borsta ut mitt hår så jag kan duscha utan problem med tovor efteråt ..

Nu ropar syster - hörs .

Kommentarer
Postat av: Axa - the man !

hej linda, allt bra? jo men med mig är allt bara bra, härligt att du undra ! vad gör du om dagarna nu för tiden, själv jobbar jag och sliter, sådär en 40 timmar i veckan. härligt skall du göra sista april då?, jo själv skall jag börja och läsa en så himlans bra bok jag köpte här om dagen :) den verkade jätte spännande, och just om du undrar så mår katten bra! han trivs med mig, och snälla sällskap! nä om skulle ta och göra lite nytta tro? men hade bra linda anna eriksson, skulle vara kul och träffas över en fika eller jag vet kanske vi skulle köra lite yoga? haha skulle inte tro de! nä fika var de! ha en super bra torsdagskväll ! haha långt blev, men vaa jag har tråkigt, om du undrar......


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback