- Vad kan det bero på?

Så, nu efter många om och men så får det i alla fall duga för stunden (designen..) skulle lägga in en header också men gick inte riktigt som jag tänkt mig, eller det gick inte alls så jag gav upp...

Är helt trött, har fortfarande inte kommit på något speciellt att göra . Mamma är på kurs, pappa försvann och jag är helt ensam och helt trött i benen helt utan ansträngning. Har varit ute och gått i en timme och kört pilates i en halvtimme, men så här trött i benen brukar jag inte bli, inte i benen i alla fall ..

Ska väl fortsätta med tvätten, sista maskinen är färdig och nu ska det torktumlas . härligt !!

Hörs senare .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback