- ångest

Nyss hemkommen, har hämtat Axa och skjutsat hem henne. Ska alldeles strax gå och lägga mig, men är för tillfället för pigg för det men det går väl över alldeles strax, eller så lägger jag mig i sängen och somnar direkt. Men vem vet (?) vaknade ju inte förän vid kvart över tio idag, så kanske blir vaken hela natten istället, nu när jag sov typ en och en halv timme längre än vad jag är van vid .. hmm...

Börjar få lite ångest över att jag varit ledig i sex dagar nu och inte gjort något roligt alls, eller var ju till Furuvik men det var ju inte så värst roligt mest bara dyrt och onödigt (känns så nu i efterhand i alla fall, fast det kunde jag ju inte veta innan...).. Fast kan ju vara, eller är ju ganska skönt att bara ta det lugnt och låta dagarna gå. Inte för att jag är en sånn människa, ska helst hända saker varenda sekund. Så att man har något att göra och se tillbaka och minnas..

Äsch slut på det här inlägget, nu ska jag kolla FB sen ska jag gå och lägga mig.

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback