- Bara för att...

Känner att det är dax att skriva någonting här, för det var ett tag sen! Vet inte varför det blir sånna långa uppehåll mellan inläggen men har väl tröttnat på att sitta vid datorn men ska försöka bättra mig men lovar ingenting  :)

Varit ledig hela helgen har var himelskt härligt, har inte gjort så himla mycket. Träffat Mandy som jag inte gjrot på några månader, trevligt. Var på Bio i fredags med Ronja, Micke, Axa och Tobbe på Inglourios basterds, den var faktiskt ganska rolig men det var nog bara jag och möjligtvis Axa som förstod det . haha och igår så blev det nya Wallander; Tjuven hemma hos Rasmus och Ronja!!

Idag däremot så ska jag försöka hinna tvätta så mycket som möjligt så det minskar något på kläderna . och sen nångång när Camilla hör av sig så ska jag till Uppsala och kolla om det har kommit in något nytt någonstans :P

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback