- Bäst att hålla sig undan

Tog ungefär tio minuter att komma in på "Nytt inlägg" från det att jag skrev "blogg.se". Äsch fattar inte att jag verkligen fullföljde .. men tänkte skriva ett inlägg när jag ändå gjorde det så aah..

Imorgon är det fullt upp (på min lediga dag..) ska försöka hinna klart med att städa garderoberna, tvätta kläder, byta sängkläder och allt det där. Har bara hållt på i två dagar (lördag + söndag.) Men det är mycket som ska göras..

Dagens ämne: en kille som har dött av svininfluensan, det första dödsfallet i Sverige. Och så var det ju i lilla Tierp. Alla har pratat om det idag. Men sen kom det ju fram till han inte var från Tierp, i alla fall enligt Expressen där det står att Akademiska sjukhuset dementerar (?) ryktena.. Men ändå det är nära, bäst att hålla sig undan..

Ska sova..

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback