- Fläckig i hela ansiktet

Blev som sagt en tur till Valbo köpcentrum idag.. Blev inte så värst mycket, men behövde ju inte så himla mycket saker heller; fast egentligen så behövde jag väl ingenting förutom en necessär och örhängen men det hittade jag inte, eller jag letade inte ens. Men istället så blev det, en halsduk, en jacka, film; "Män som hatar kvinnor" som jag ska kolla på ikväll och så tvä nya mascaror (tror det var allt...)..

Just det blev även hårfärg, då jag kom på att jag ville ha lite mörkare ändå. Och nu har Gabbe och syrran färgat det och jag blev supernöjd för en gång skull, så det är ju bra. Fast har färg i hela ansiktet och på öronen så det ska jag försöka få bort nu, men brukar gå bra med sminkborttagningsmedel så får hoppas på det. Ska ju jobba i morgon och det skulle ju vara lite jobbigt om man var tvungen att gå dit helt brun/röd-fläckig i hela ansiktet :)

LindaAnnaEriksson

((25 dagar kvar))


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback