- Hittade en skatt

Eftersom att kvällskylan håller i sig, är bara tio grader varmt ute just för tillfället och några grader till sjunker det nog, så letade jag fram en gammal jacka. Eller inte gammal men en som jag inte använder så ofta, äsch skit samma, har använt den en gång förut i alla fall och den gången så packade jag visst fickorna fulla. För idag när jag rotade fram den och skulle ha den på mig i vinterkylan så hittade jag ett cigarettpaket, två tänder, två hundralappar, massa knappar och lite mynt.. Haha blir rik om det ska fortsätta såhär och det lär ju behövas..

Krångel på jobbet, men tror att allt har ordnat upp sig nu. och det är bra! Dom flesta är väl nöjda i alla fall, även fast jag kanske eller i stort sett jämt lyckas få dåligt samvete efter arbetsdagsändringar, byten och grejer hit och dit så ska jag hålla fast vad som nu är bestämt och göra det som är planerat till helgen. Men alla kan ju inte få som dom vill jämt, även fast ingenting har ändrats så blev det fel i alla fall... Men men jag jobbar söndag punkt slut!!!

Men nu ska jag läsa lite bloggar sen blir det nog en film efter det.

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback