- Kantarellpromenad

Hejsan :)

Sitter och väntar på att kameran ska importera bilderna till datorn, så jag kan lägga in dom och visa vad som finns. Men blir bara bilderna från digitalkameran idag, ska tömma den fanns ju ett x antal bilder; närmare 200 stycken.

Har varit i skogen med Gabbe, skulle gå en runda för att komma igång med promenaderna igen. Men hittade även massa kantareller, eller inte massa eftersom att vi inte ansträngde oss så himla hårt att hitta och för att vi inte hade någonstans att ha dom. Skulle bli lite jobbigt om vi hittade hur mycket som helst och så skulle vi ha dom i fickorna (?) men men blev ett tjugotal i alla fall. Och i morgon blir det en riktigt svamp-plockar-promenad...

Innan det så skjutsade jag Axa till Månkarbo där hon skulle parta, känner inte för det idag så det blev ingenting. Ska sitta hemma och ta det lugnt istället, kommer flera gånge, får jag hoppas. Men nu ska jag fixa bilderna, kommer några stycken alldeles strax .

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback