- Tur att Farmor finns :)

Hemma, har varit och hälsat på Farmor och tackat för presenten jag fick idag, alltid uppskattat (!) så satt vi och pratade medan Farmor och hennes syster, Kerstin åt räkor och drack vin. Kollade på lite gamla foton också, roligt att se hur pappa och andra släktingar såg ut för tio till tretio år sedan haha..

Efter det blev det en sväng till Camilla, hände inte så mycket satt mest och pratade och planerade litegrann..

Nu ska jag dusca, för i morgon händer det i alla fall något annat än att bara sitta hemma och läsa tidningar och göra korsord hela dagen som jag har gjort dom två senaste dagarna..

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback