- Vintern närmar sig

Usch jag tror att vintern närmar sig och det med stormsteg, det är bara åtta graders värme ute. Höll på att frysa ihjäl när jag och Camilla satt ute på altanen hemma hos henns och pratade för ungefär en halvtimme sen (men jag överlevde som tur var..)..

Uppsala halva dagen med Katrin, riktigt trevligt. Blev som vanligt några nya par skor; två par med klackar, ett par som jag bestämde mig för häromdagen och ett par som jag hittade och blev blixtförälskad i. Sen blev det även ett par stövlar med lite klack på och ett par walkingskor; för att göra så att Camillas vilja ska gå igenom. Sen blev det inte så mycket mer, lite fototejp och smågrejer bara.

Efter Uppsala blev det en visit hos Ronja och Rasmus (kusinerna..) och spelade lite kort och satt och pratade. Ronja blev sur då hon insåg att jag är sjukt bra på kortspel och vann över henne hela tiden :P haha kanske inte var riktigt så, men man kan ju alltid drömma och några bevis för hur det gick finns inte för det eldade jag upp..

Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig i sängen med raggsockor, filt och hela kittet så jag inte fryser ihjäl..

LindaAnnaEriksson

Kommentarer
Postat av: Ronja

hah, jag vann iaf i 500 och du blev arg! :D och ralle är vittne på det.


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback