- Bakfull? skulle inte tro det!

Känner mig bakfull, men har inte druckit på hur länge som helst. Tror, eller vet att det beror på mina konstiga sömnstunder dom senaste dygnen. Okej, jag sov hur länge som helst inatt, somnade vid halv ett och vaknade vid kvart i tolv idag. Hur skönt som helst, men det är inte förens nu som jag börjar känna att jag är vaken.

Har suttit på golvet i köket typ hela dagen och slagit in julklappar och jag är inte ens färdig. handlade hur mycket som helst igår egentligen. Bland annt en ny telefon, det var på tiden, har inte haft den gamla så jättelänge (8 månader eller nått.) men det var fel på den och jag orkar inte anstränga mig att laga den.


LG KM900

Har inte orkat suttit vid datorn, har mest bara tagit et lugnt. Ska även börja kolla på lite julklappar på datorn om jag hittar något. Har ju några kvar. Och helt plötsligt så har jag extrempanik över att jag inte köpt något . Så nu är det bara att ligga i..

(Lägger upp lite bilder, på det som jag köpte och lite annat när jag har tid, ork och lust.)

LindaAnnaEriksson


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback